“Dopo dal debut dal spetacul “Lis Pantianis e la machine dal timp” o ai ricevût un messaç de nestre sartore Simone, che e je vignude a viodi il spetacul cun so fi di 5 agns. Il messaç al è chest: “Al è di trê dîs che
Gregorio al conte dal spetacul. E si ricuarde frasis interiis par furlan. I nonos a son braurôs.” Po mi à riferît che di chê zornade al vûl dî simpri plui peraulis furlanis. Duncje, o pensi che no sedi gratificazion plui grande di chê di savê che il propri public (grancj e piçui) al à capide ben la essence dal spetacul e di dut il nestri lavôr.”

“Dopo il debutto dello spettacolo “Lis Pantianis e la machine dal timp” ho ricevuto un messaggio dalla nostra sarta Simone, che era venuta a vedere lo spettacolo insieme a suo figlio di 5 anni. Il messaggio era questo: È da tre giorni che Gregorio descrive lo spettacolo. E si ricorda frasi intere in friulano. I nonni orgogliosi. Poi mi ha riferito che da quel giorno vuole dire sempre più parole friulane ogni giorno.
Ecco, penso che non ci sia gratificazione più grande di sapere che il proprio pubblico (grandi e piccoli) ha colto così bene l’essenza dello spettacolo e di tutto il nostro lavoro.”

Federico Scridel, pantiane cul menevîts.