Tacant di lunis ai 2 di Otubar dal 2023, si podaran comprâ i biliets de stagjon 2023-2024 dal Teatri Stabil Furlan, dome in prevendite online tal circuit VIVATICKET.
L’acuist dai biliets al previôt un cost adizionâl pes comissions.
Intes zornadis dai spetacui, par comprâ i biliets sul puest, la bilietarie e sarà vierte une ore prin che al scomenci l’event tal lûc dulà che si davuelç la rapresentazion.

Il Teatri Stabil Furlan al da la pussibilitât di comprâ i biliets a presit ridot par grups di minim cinc personis contatant l’ufici organizzazione@teatristabilfurlan.it.

Il Teatri al ricognòs un ingrès gratuit a cui che al acompagne e al viôt di personis cun disabilitât.

Il Teatri si risierve la pussibilitât di limitâ il numar di puescj disponibii par ogni rapresentazion.

Par vê plui informazions, sclariments o par supuart, consultâ il sît internet dal Teatri Stabil Furlan www.teatristabilfurlan.it o clamâ il +39 392 327 3719.

A partire da lunedì 2 ottobre 2023 sarà possibile acquistare i biglietti della stagione 2023-2024 del Teatri Stabil Furlan esclusivamente in prevendita online sul circuito VIVATICKET.
L’acquisto dei biglietti prevede costi di commissione.

Nei giorni di spettacolo, la biglietteria sarà aperta un’ora prima dell’inizio dell’evento nel luogo dove si svolge la rappresentazione per l’acquisto dei biglietti fisici.

Il Teatri Stabil Furlan offre la possibilità di acquistare biglietti ridotti per gruppi formati da minimo cinque persone contattando l’ufficio organizzazione@teatristabilfurlan.it.

Il Teatri riconosce un ingresso omaggio all’accompagnatore che assiste persone diversamente abili.

Il Teatri si riserva la possibilità di limitare il numero di posti disponibili per ciascuna rappresentazione.

Per maggiori informazioni, chiarimenti o necessità consultare il sito del Teatri Stabil Furlan www.teatristabilfurlan.it o chiamare il +39 392 327 3719

TARIFIS DAI BILIETS

BILIETARIE TEATRO PALAMOSTRE
Udin, Teatro Palamostre, plaçâl Paolo Diacono 21
tel +39 0432 506925
biglietteria@cssudine.it
orari: dal lunis ae sabide des 17.30 aes 19.30
Prevendite tal circuit

E online sul sît di www.vivaticket.it