Ricercje storiche e idee origjinâl Antonio Devetag
Dramaturgjie e Regjie Claudio De Maglio
Traduzion in lenghe furlane Carlo Tolazzi
Assistent ae regjie Mark Kevin Barltrop
Custums Emmanuela Cossar
Elements senics Claudio e Andrea Mezzelani
Cun Dina Mirbakh, Radu Murarasu, Giulia Cosolo, Alessandro Maione, Klaus Martini e Massimo Somaglino
Musichis origjinâls dal vîf Mariano Bulligan
Produzion Teatri Stabil Furlan / Civica Accademia d’Arte Drammatica Nico Pepe
Carli Michelstaedter al è un dai personaçs plui inmagants de culture mitteleuropeane, spirt incuiet che al cîr cognossince, veretât e sens de vite, muart suicide che al veve dome 23 agns dope vê scrit La Persuasione e la Rettorica, test filosofic, ma tal stes timp trasgressîf, precursôr des tragjediis che a àn caraterizât il Nûfcent. Carlo e Nadia al è stât il titul dal prin studi dal progjet presentât a Mittelfest tal Istât dal 2021. Doi zovins si atrain e si slontanin cjapâts di une bisugne disperade di amôr, destinâts a corisi daûr cence però cjatâ confuart tra di lôr. Ducj i doi a son daûr a frontâ lis grandis cuistions de vite, de muart, de autodissipline, de ricercje dal sens e de veretât: doi spirts malcuiets che si metin a la prove cence polse. In plui, in chest gnûf progjet e je une gnove esplorazion che e tocje la famee gurizane di Carli, rigorose e mitteleuropeane, che e parone sul caratar dal zovin fin a segnâi a fuart il destin, e i amîs, un riferiment sigûr par ogni gjenerazion, bogns di influençâ tal profont la formazion di un caratar e lis sieltis di un zovin, fin a determinâ il so destin.
Carlo Michelstaedter è uno dei personaggi più affascinanti della cultura mitteleuropea, spirito irrequieto che ricerca conoscenza, verità e senso della vita, morto suicida a soli 23 anni dopo aver scritto “La Persuasione e la Rettorica”, testo filosofico, ma nel contempo trasgressivo, antesignano delle tragedie che hanno pervaso il Novecento.
“Carlo e Nadia” è stato il titolo del I° studio del progetto presentato a Mittelfest nell’estate 2021. Due giovani si attraggono e si respingono travolti da un disperato bisogno di amore, destinati ad inseguirsi senza trovare però conforto l’uno nell’altro. Entrambi sono alle prese con i grandi temi della vita, della morte, dell’autodisciplina, della ricerca del senso e della verità: due spiriti irrequieti che si mettono costantemente alla prova. In più, in questo nuovo progetto, una nuova esplorazione che avrà per oggetto la famiglia goriziana di Carlo, rigorosa e mitteleuropea, che si staglia sul carattere del giovane fino a segnarne fortemente il destino, e gli amici, punto fermo per ogni generazione, capaci di incidere profondamente nella formazione di un carattere e nelle scelte di un giovane, fino a determinarne il destino.
TOURNÉE
Debutto
2 aprile 2023
Udine
Teatro San Giorgio
12 dicembre 2024
Gorizia
Teatro Verdi
13 dicembre 2024
Slovenia
Villa Vipolze
15 dicembre 2024
Capriva
Palestra comunale
19 dicembre 2024
Cormons
Teatro Comunale





