
CUNTZERTU / CONCIERT
10 Gennaio 2027 20:00
Quartetto vocale ‘a tenores’ Su Concordu Iscanesu / Lis Anutis
Incontro fra il gruppo vocale sardo a tenores ‘Su Concordu Iscanesu’ (Pietro Dettori ‘sa oghe’, Gianpiero Motzo ‘sa mesuoghe’, Antonio Piras ‘sa contra’, Sandro Flore ‘su bassu’) e il quartetto vocale friulano ‘Anutis’ (Laura Giavon, Alba Nacinovich soprani, Juliana Azevedo, Caterina De Biaggio contralti)
Il cjant o musiche vocâl al è l’at di creâ suns musicâi midiant de vôs umane. Par solit si articole suntun test, ancje se no par fuarce. Un grup di cjantants che a cjantin insiemi a formin un côr. Intun festival che si fonde sul rapuart jenfri lenghis, l’incuintri di un cuartet masculin che al cjante musiche popolâr sarde, il cjant cussì clamât “a tenores” e un cuartet feminin che al fâs musiche popolâr e di autôr furlane, dulà puartaraial? Scolte, miscliç, scambi, improvisazion, creativitât a saran i ingredients di chest incuintri iripetibil.
Il canto o musica vocale è l’atto di creare suoni musicali per mezzo della voce umana. Si articola di solito su un testo, anche se non necessariamente. Un gruppo di cantanti (detti anche cantori) che cantano insieme, formano un coro. In un festival che si fonda sul rapporto fra lingue, l’incontro fra un quartetto maschile che esegue musica popolare sarda, il cosiddetto canto ‘a tenores’ e un quartetto femminile che esegue musica popolare e d’autore friulana, dove porterà? Ascolto, meticciato, scambio, improvvisazione, creatività saranno gli ingredienti di questo irripetibile incontro.
