Caricamento Eventi

Produzion / Produzione

Teatri Stabil Furlan

Leture seniche par cure di / Lettura scenica a cura di

Fabiano Fantini e Massimo Somaglino

Cun / Con

Luca Altavilla, Fabiano Fantini, Daniele Fior, Renato Rinaldi, Marta Riservato, Marco Rogante, Massimo Somaglino, Aida Talliente

Musichis / Musiche

Renato Rinaldi

Video par cure di / Video a cura di

Entract – Carlo Della Vedova

Al è il 1499, intant de invasion dai turcs in Friûl la vile di Cjasarse e sta par jessi assaltade. La comunitât alore si da dongje, e discut, e sielç cemût reagjî, fra la acetazion di un destin che al somee segnât e il slanç di riviel, soredut dai zovins. In cheste contraposizion di intindiments, si disglagne ancje il drame familiâr de famee Colùs, fra il contemplatîf Pauli e il ribel Meni.

E’ il 1499, durante l’invasione dei turchi in Friuli il villaggio di Casarsa sta per essere assaltato. La comunità allora si raccoglie, discute, sceglie come reagire, fra l’accettazione di un destino che pare segnato e lo slancio di ribellione che è soprattutto dei giovani. In questa contrapposizione di intenti si svolge anche il dramma familiare della famiglia Colus, fra il contemplativo Pauli ed il ribelle Meni.

Sul sît www.vivaticket.it al è pussibil cuistâ i biliets dai singui spetacui pal abonament a dute la stagjon 2021-2022. L’acuist dai biliets e de stagjon, secont lis modalitâts consultabilis sul sît stes, al proviôt coscj di comission.

Sul sito www.vivaticket.it è possibile acquistare i biglietti dei singoli spettacoli e l’abbonamento all’intera stagione 2021-2022.
L’acquisto dei biglietti, secondo le modalità consultabili sul sito stesso, prevedono costi di commissione.

Dettagli

Data:
3 Marzo 2022
Ora:
20:45
Categoria Evento:

Organizzatore

Teatri Stabil Furlan
Telefono:
+39 392 3273719
Email:
info@teatristabilfurlan.it

Luogo

Teatro Nuovo Giovanni da Udine
Via Trento 4
Udine, Udine 33100 Italia
+ Google Maps
View Luogo Website