
Unu, dus e tres. Storie di Sardegna
24 Gennaio 2027
Di e cun Betti Pau
Produzion Is Mascareddas
Spetacul di narazion
Par dut il public
Unu, dus e tres. Storie di Sardegna al è un spetacul teatrâl in lenghe sarde che midiant lis contis popolârs su trê personaçs lezendaris de Sardegne su s’Orcu, sa Jana e su Gigante, al fâs scuvierzi la identitât e la culture de Isole a un public di dutis lis etâts.
Unu, dus e tres. Storie di Sardegna è uno spettacolo teatrale in lingua sarda che, attraverso i racconti popolari su tre personaggi leggendari della Sardegna su s’Orcu, sa Jana e su Gigante, fa riscoprire l’identità e la cultura dell’isola a un pubblico di tutte le età.
Par cheste tierce rassegne “Canais – Teatri par frutis e fruts”, inseride come simpri te consolidade stagjon “Udine città teatro per le bambine e i bambini”, inmaneade di CSS Teatro Stabile d’innovazione del Friuli Venezia Giulia, Teatro Nuovo Giovanni da Udine e il Teatri Stabil Furlan e propon cuatri apontaments cul teatri in lenghe minoritarie. La atenzion ae lenghe minoritarie dal TSF e nas come estension necessarie de atenzion ae lenghe furlane, compit e obietîf de Associazion fin de so fondazion.
In sene chest an o viodarês i pipinots di Michele Polo che a tabain la marilenghe intun lavôr dal simpatic titul “Cinc minûts e i torni”, une tenare storie di Nadâl contade cun il bal e la poesie furlane che a si clamarà “Neveade”, e une cjassose narazion di storiis de Sardegne (no steis a preocupâsi, capibil ae perfezion) de compagnie “Is Mascareddas” di Cagliari. Par i plui piçui (ma piçui piçui), compagnâts di mari e pari, un incuintri-spetacul-laboratori dal titul “Doremifâsben”, cjants e musichinis par fruts. Us spietin!
Per questa terza rassegna ‘Canais’ – Teatri par frutis e fruts’, inserita come sempre nella collaudatissima stagione ‘Udine città teatro per le bambine e i bambini’, organizzata dal CSS Teatro Stabile d’innovazione del Friuli Venezia Giulia e dal Teatro Nuovo Giovanni da Udine, il Teatri Stabil Furlan propone quattro appuntamenti con il teatro in lingua minoritaria. L’attenzione alle lingue minoritarie del TSF nasce come estensione doverosa dell’attenzione alla lingua friulana, compito e obiettivo dell’Associazione fin dalla sua fondazione.
In scena quest’anno vedrete i burattini di Michele Polo che parlano la marilenghe in un lavoro dal simpatico titolo di ‘Cinc minûts e i torni’, una dolcissima storia natalizia raccontata con le arti della danza e della poesia friulana che si chiamerà ‘Neveade’ e una roboante narrazione di storie della Sardegna (non vi preoccupate, perfettamente comprensibili) della compagnia ‘Is Mascareddas’ di Cagliari. Per i più piccoli (ma piccoli piccoli), naturalmente accompagnati da mamme e papà, un incontro – spettacolo – laboratorio dal titolo ‘Doremifâsben’, canti e musiche per i bimbi. Vi aspettiamo.
