Tutti a vedere “GUARNERIUS” nel Teatrone.
Debutto nella grande sala di Moretti, Fantini e Scruzzi con l’aiuto di Floramo il 26.11.2021 alle 20.45

Ducj a viodi “GUARNERIUS” tal Teatron.
debut te gran sale di Moretti, Fantini e Scruzzi cul jutori di Floramo ai 26.11.2021 a lis 20.45

Dove hanno dato spettacolo, i tre del Teatro Incerto hanno fatto ridere a crepapelle il pubblico. Sapranno far ridere anche al Giovanni da Udine, aiutati da Angelo Floramo?
Di certo ce la metteranno tutta, anche perché ci tengono a calcare le tavole di quel palco, ora e in futuro. E quello di Floramo è un acquisto fenomenale: sul palco fa ridere più di loro! Quasi.
Che parlino di New York o di Guarnerio d’Artegna (Guarnerius), i “tre più uno” sono l’espressione genuina del popolo di questo nostro territorio: li si vede e ascolta sul palco, si ride e si torna a casa più friulani di prima.
In ogni caso, Guarnerio di Artegna è stato un grande umanista del 1500 e conoscerlo divertendosi vale il prezzo del biglietto. Bene ha fatto il Teatri Stabil Furlan ad inserire questo spettacolo nella sua Stagione 2021/2022. E dunque: tutti a vedere “Guarnerius” al Giovanni da Udine!

 

Li che e an dât spetacul, i trê dal Teatro Incerto e an riscjiât di fâ spacâ la panse dal ridi al public. Savarano fâ ridi ancje al Zuan di Udin, judâts di Agnul Floramo? 
Di sigûr ai le metaran dute, ancjie parceche ai tegnin a bati il tac su lis breis di chel palc, cumò e in avignî. E chel di Floramo al è un acuist fenomenâl: sul palc al fâs ridi plui di lor! Scuasit.
Che a fevelin di New York o di Vuarnîr di Dartigne (Guarnerius, Guarnerio d’Artegna), i “trê plui un” a son l’espression gjenuine dal popul di chenti: si ju viȏt e sint sul palc, si rît e si torne a cjase plui furlans di prime.
Dut câs, Vuarneri di Dartigne al è stât un grant umanist dal 1500 e cognossilu divertintsi al val il presit dal biliet. Ben al à fat il Teatri Stabil Furlan a meti chest spetacul te sȏ Stagjion 2021/2022. E alore, ducj a viodi “Guarnerius” tal Giovanni da Udine!