La sauride stagjon dal Teatri Stabil Furlan
‘Savôrs’ e je la peraule ’dal gustâ’ che chest’an o vin sielgiût par dai il titul a la gnove stagjon 2026 dal Teatri Stabil Furlan. E di ‘gustâ’ si cjacare, difat, presentant une stagjon che a mostre parsore di une stesse taule tancj savôrs diferents, preparâts di tancj artiscj furlans di divignincis diviersis de nestre regjon, tacant de montagne pordenonêse (chê de pitine, par capîsi) di Marta Riservato che nus conte la storie straordinarie di sô none Argie, passant par chê citât che a sarà capitâl taliane de culture 2027 di Lisa Moras, cuntune storie che a sa di orient e di ocident, lant indenant viars soreli jevât cul lavôr centrât sul mangjâ furlan dal libri di recipis de contesse Perusini di Bettina Carniato, une polse tal Cuei par un bon taj cul lavôr sul vin di Carlo Onado, scritôr di zai milanês prestât al Friûl, e vie ancjemò simpri lant viars il cricâ dì cun la conte di un pâr di smursiei blancs e ros pierdûs intune storie là che par mangjâ a dile dute si mangjave ben pôc, de bande de gurizane Elisa Menon, e ancjemò plui in là cul incuintri sul confin, fra salamp e cevapcici di Aida Talliente e Patrizia Jurincic Finzgar. Rivant ancje a fâ un scjampon tas Gjermaniis là che i Krauten a deventin bruade par contâ une altre storie dal secul passât de bande di Maria Milisavljevic (tantis feminis chest’an), cul jutori preziôs di Federico Scarpin e un grant salt (chel sì, ‘oceanic’) di chê atre bande dal mont cul incuintri speciâl fra ramen e ‘suf, fra Yukio Mishima e Pier Paolo Pasolini siervît in taule di Marco Maria Tosolini. Ce sorte di viaç dentri de mangjative, nomo? E dut chest intun ambient gnûf dal dut, la gnove sede dal TSF, che a si cjate dentri de fiere di Torrean di Martignà. Une taule gnove gnove tant che un altri savôr di zontâ àl gustâ. ‘Gustâ’, propit.
Vegnîso a cene cun nô?

Memoria. Cantata a Pier Paolo Pasolini
14 Ottobre 2023 18:00
Conciert vocâl cuartet ‘Anutis’ / Concerto vocale quartetto ‘Anutis’
Musichis di / Musiche di
Giovanna Marini, Paola Nicolazzi
Tescj di / Testi di
Pier Paolo Pasolini, Giovanna Marini, Belgrado Pedrini
Vôs / Voci
Juliana Azevedo, Caterina De Biaggio, Laura Giavon, Alba Nacinovich
Cu la colaborazion di / Con la collaborazione di
SUNS EUROPE FESTIVAL
‘Anutis’ al è un progjet internazionâl (Friûl, Cravuazie, Portugal) inmaneât intal Istât dal 2022 midiant dal incuintri speciâl cun Giovanna Marini, che, cun grande gjenerositât, e à vuidadis lis zovinis cjantantis a scuvierzi la sô musiche e la tradizion popolâr dal teritori talian. Lis componentis a àn formazions musicâls diviersis che a cjapin dentri musiche classiche, jazz, fado, cjançon napoletane, improvisazion libare e musiche antighe, e chest nol impedìs nissune sielte stilistiche ae lôr ricercje vocâl; di fat, e vûl tratâ lis diviersis formis musicâls partint di un sun unic, teren e che al riclame un passât che nus rivuarde ducj di dongje. Intal conciert “Memoria. Cantata a Pier Paolo Pasolini” il program al previôt cjants par furlan e par talian, cjapant dentri ancje lis musichis che Giovanna Marini e à scrit pal spetacul ‘I Turcs tal Friûl’ pe edizion di Elio De Capitani dal 1996.
Il conciert al è fat in colaborazion cul festival Suns Europe, che di cualchi an in ca al presente une selezion di musichis des lenghis minorizadis europeanis.
‘Anutis’ è un progetto internazionale (Friuli, Croazia, Portogallo) nato nell’estate del 2022 grazie all’incontro speciale con Giovanna Marini, che con grande generosità ha guidato le giovani cantanti alla scoperta della sua musica e della tradizione popolare del territorio italiano. La loro ricerca vocale, date le eterogenee estrazioni musicali delle componenti (dalla classica al jazz, passando per il fado, la canzone napoletana, l’improvvisazione libera e la musica antica) non preclude alcuna scelta stilistica, ma vuole incontrare le diverse forme musicali partendo da un suono unico, terreno e che richiama a un passato che ci riguarda tutti da vicino. Nel concerto ‘Memoria. Cantata a Pier Paolo Pasolini’ il programma prevede canti in friulano e in italiano, comprese le musiche che Giovanna Marini scrisse per lo spettacolo ‘I Turcs tal Friul’ nell’edizione di Elio De Capitani del 1996.’
Il concerto è realizzato in collaborazione con il festival ‘Suns Europe’, che presenta da alcuni anni una selezione delle musiche delle lingue minorizzate d’Europa.
Da lunedì 2 ottobre 2023 è possibile acquistare i biglietti.
TARIFFE BIGLIETTI

BIGLIETTERIA TEATRO PALAMOSTRE
Udine, Teatro Palamostre, piazzale Paolo Diacono 21
tel +39 0432 506925
biglietteria@cssudine.it
orario: dal lunedì al sabato ore 17.30 – 19.30
Prevendita sul circuito

E online sul sito di www.vivaticket.it
Iscriviti alla nostra newsletter e seguici sui nostri canali Facebook e Instagram per essere sempre aggiornato!
