Luigi Candoni. Un sipario ancora aperto sul teatro italiano del secondo dopoguerra
Libreria Friuli Via dei Rizzani 1/3, UdineDi / Di Paolo Patui Editôr / Editore Cue [...]
Sos Laribiancos
Teatro Comunale di Tavagnacco Via Mazzini, TavagnaccoJu clamavin “sos laribiancos”, “chei cui lavris blancs”: al jere il segn distintîf, carateristic, dai puars di Arasolè, un paisut de Sardegne ai confins cui boscs dal Gocean.
Strumîrs e Zambarlans
Teatro Nuovo Giovanni da Udine Via Trento 4, UdineE conte di chel che al ven calcolât tant che il riviel plui grant e tragjic dal Rinassiment talian, jentrât inte storie cul non di “Crudel zobia grassa”.
Restiamo Umani
Teatro Palamostre Piazzale Paolo Diacono 21, UdineRestiamo Umani al è un simbul di integrazion e di rispiet in forme di musiche e al rapresente il valôr de diversitât tant che ricjece.
Cartasìa / Cjartesedi
Teatro San Giorgio Via Quintino Sella 4, UdineBruno, artist gjeniâl, al è in crisi te vilie di une mostre di art che e podarès fâlu deventâ famôs. Nol à ancjemò rivât a creâ la sô opare, e a salvâlu dal bloc creatîf e sarà la materie stesse, la Cjarte che e deventarà simpri plui indipendente.
Noufcent
Teatro Comunale di Tavagnacco Via Mazzini, TavagnaccoMichele Zamparini e Paolo Forte a interpretin in lenghe furlane la opare mestre di Alessandro Baricco.
Lyra
Teatro Comunale di Tavagnacco Via Mazzini, TavagnaccoUn viaç musicâl che al vûl celebrâ la figure poliedriche e iluminade di Pier Paolo Pasolini.