Cartasìa / Cjartesedi
26/01/25 17:00
Di e cun / Di e con
Miriam Costamagna, Andrea Lopez Nunes e Andrea Rizzo
Moviments di sene / Movimento di scena
Andrea Rizzo
Senis di / Scene di
Miriam Costamagna, Andrea Lopez Nunes
Tutor
Matteo Moglianesi
Costum e mascare / Costumi e maschera
Ilaria Ariemme
Vôs radiofoniche / Voce radiofonica
Massimo Somaglino
Produzion
Drogheria Rebelot / BIBOteatro
Bruno, artist gjeniâl, al è in crisi. Di bessôl e cence nissun contat cul mont difûr, te vilie di une mostre di art che e podarès fâlu deventâ famôs, nol à ancjemò rivât a creâ la sô opare. A salvâlu dal bloc creatîf e sarà la materie stesse, la Cjarte, prime grese e po rafinade, che, a dispiet dai desideris e de volontât di Bruno, e deventarà simpri plui indipendente. I fasarà scuvierzi che il mût miôr di stâ tal mont al è chel di vierzi la puarte e lassâ che ognidun, ancje nô, al ledi indenant cu lis sôs gjambis pe strade che al à sielt.
Il spetacul prodot di une compagnie nazionâl al ven presentât al public furlan intune version esclusive realizade di pueste cun inescj origjinai inte lenghe furlane.
Bruno, artista geniale, è in crisi. Solo e senza nessun contatto con l’esterno, alla vigilia di una mostra d’arte che potrebbe renderlo famoso, non è ancora riuscito a creare la sua opera. A trarlo d’impaccio dal blocco creativo sarà la materia stessa, la Carta, grezza prima e raffinata poi, che, nonostante i desideri e la volontà di Bruno, diventerà sempre più indipendente, fino a fargli scoprire che il modo migliore per stare al mondo è aprire la porta e lasciare che ognuno, compresi noi stessi, vada con le proprie gambe per la strada che desidera.
Lo spettacolo prodotto da una compagnia nazionale viene presentato al pubblico friulano in una esclusiva versione realizzata appositamente con innesti originali in lingua friulana.
Un esempli bielissim di colaborazion fra lis struturis de citât e je la rassegne condividude ‘Udine città teatro per le bambine e i bambini’, che e met adun la rassegne ‘Contatto Tig in famiglia’ organizade dal CSS Teatri Stabil di inovazion dal Friûl-Vignesie Julie e la rassegne ‘Teatro bambino’ dal Teatri Gnûf ‘Giovanni da Udine’.
Cun chest an si scree un tierç incrosament, e par chest o volìn dîur graciis ai diretôrs artistics di ‘Contatto Tig in famiglia’ e ‘Teatro bambino’, une piçule rassegne di trê spetacui che o vin clamât ‘Canais’ e che e presente lavôrs pai fruts e pes fameis che a vedin ce fâ cu la culture e la lenghe furlane, lidrîs e avignî des gnovis gjenerazions. Chi daurman o cjatais lis schedis di chescj apontaments.
Un bellissimo esempio di collaborazione fra strutture cittadine è la rassegna condivisa ‘Udine città teatro per le bambine e i bambini’, che unisce la rassegna ‘Contatto Tig in famiglia’ organizzata dal CSS Teatro Stabile d’innovazione del Friuli Venezia Giulia e la rassegna ‘Teatro bambino’ del Teatro Nuovo Giovanni da Udine.
Da quest’anno prende il via un terzo incrocio, per il quale desideriamo ringraziare i direttori artistici di ‘Contatto Tig in famiglia’ e ‘Teatro bambino’, una piccola rassegna di tre spettacoli che abbiamo chiamato ‘Canais’ e che presenta lavori per i ragazzi e le famiglie che abbiano a che fare con la cultura e la lingua friulana, radice e futuro delle giovani generazioni. Di seguito trovate le schede di questi appuntamenti.
TARIFIS DAI BILIETS DAI SPETACUI “CONTIMI, CRASSIGNE”, “CARTASIA/CJARTESEDI”, “LIS PANTIANIS E LA MACHINE DAL TIMP”
Biliet puest unic € 8,00
BIGLIETTERIA TEATRO PALAMOSTRE
Udine, Teatro Palamostre, piazzale Paolo Diacono 21
orario: da lunedì a sabato ore 17.30 – 19.30
tel +39 0432 506925
biglietteria@cssudine.it
Prevendita online sul Circuito VIVATICKET
E online sul sito di www.vivaticket.it