La sauride stagjon dal Teatri Stabil Furlan
‘Savôrs’ e je la peraule ’dal gustâ’ che chest’an o vin sielgiût par dai il titul a la gnove stagjon 2026 dal Teatri Stabil Furlan. E di ‘gustâ’ si cjacare, difat, presentant une stagjon che a mostre parsore di une stesse taule tancj savôrs diferents, preparâts di tancj artiscj furlans di divignincis diviersis de nestre regjon, tacant de montagne pordenonêse (chê de pitine, par capîsi) di Marta Riservato che nus conte la storie straordinarie di sô none Argie, passant par chê citât che a sarà capitâl taliane de culture 2027 di Lisa Moras, cuntune storie che a sa di orient e di ocident, lant indenant viars soreli jevât cul lavôr centrât sul mangjâ furlan dal libri di recipis de contesse Perusini di Bettina Carniato, une polse tal Cuei par un bon taj cul lavôr sul vin di Carlo Onado, scritôr di zai milanês prestât al Friûl, e vie ancjemò simpri lant viars il cricâ dì cun la conte di un pâr di smursiei blancs e ros pierdûs intune storie là che par mangjâ a dile dute si mangjave ben pôc, de bande de gurizane Elisa Menon, e ancjemò plui in là cul incuintri sul confin, fra salamp e cevapcici di Aida Talliente e Patrizia Jurincic Finzgar. Rivant ancje a fâ un scjampon tas Gjermaniis là che i Krauten a deventin bruade par contâ une altre storie dal secul passât de bande di Maria Milisavljevic (tantis feminis chest’an), cul jutori preziôs di Federico Scarpin e un grant salt (chel sì, ‘oceanic’) di chê atre bande dal mont cul incuintri speciâl fra ramen e ‘suf, fra Yukio Mishima e Pier Paolo Pasolini siervît in taule di Marco Maria Tosolini. Ce sorte di viaç dentri de mangjative, nomo? E dut chest intun ambient gnûf dal dut, la gnove sede dal TSF, che a si cjate dentri de fiere di Torrean di Martignà. Une taule gnove gnove tant che un altri savôr di zontâ àl gustâ. ‘Gustâ’, propit.
Vegnîso a cene cun nô?

La ricjece da la puaretât
20 Gennaio 2022 20:45
Un progjet di / Un progetto di
Glauco Venier
Orchestre / Orchestra
Orchestra Laboratori “L’Insiùm”
Tescj di / Testi di
Luca Fantini
Traduzione par cure di / Traduzione a cura di
Carlo Tolazzi
Vôs che e recite / Voce che recita
Luca Fantini
Rangjaments e direzion / Arrangiamento e direzione
Michele Corcella
Alba Nacinovich – vôs / voce
Mirco Cisilino – trombe e bombardin / tromba e flicorno
Antonello Sorrentino – trombe e bombardin / tromba e flicorno
Max Ravanello – trombon / trombone
Federico Pierantoni – trombon / trombone
Glauco Benedetti – tube / tuba
Alfonso Deidda – sax alt, bariton e clarinet bas / sax alto, baritono e clarinetto basso
Marcello Allulli – sax tenôr e sopran / sax tenore e soprano
Simone La Maida – sax contralt, flaut e clarinet / sax contralto, flauto e clarinetto
Alessio Zoratto – liron / contrabbasso
Luca Colussi – batarie / batteria
La ricjece da la puaretât e je une dramaturgjie scrite in forme autobiografiche di Luca Fantini sul Turoldo plui dongje dal so Friûl di “Gli Ultimi”, la cjalade che il poete di Diu al à indreçat, cun Vito Pandolfi, bande la vite dure dai contadins furlans dai agns 30, par cjantâ in maniere simboliche midiant dal cine la sô tiere, cu la sô umanitât dismenteade. Un Friuûl isolât e puar che, pontant al riscat, al sarà in stât di fâ de sô miserie no une vergogne ma un valôr.
La ricchezza della povertà è una drammaturgia scritta in forma autobiografica da Luca Fantini sul Turoldo piu’ vicino al suo Friuli de “Gli ultimi”, lo sguardo che il poeta di Dio rivolse, con Vito Pandolfi, alla dura vita dei contadini friulani degli anni 30, per cantare simbolicamente attraverso il cinema la sua terra con la sua umanita’ dimenticata. Un Friuli isolato e povero che, puntando al riscatto, sarà in grado di fare della propria miseria non una vergogna ma un valore.
Sul sît www.vivaticket.it al è pussibil cuistâ i biliets dai singui spetacui pal abonament a dute la stagjon 2021-2022. L’acuist dai biliets e de stagjon, secont lis modalitâts consultabilis sul sît stes, al proviôt coscj di comission.
Sul sito www.vivaticket.it è possibile acquistare i biglietti dei singoli spettacoli e l’abbonamento all’intera stagione 2021-2022.
L’acquisto dei biglietti, secondo le modalità consultabili sul sito stesso, prevedono costi di commissione.
