Memoria. Cantata a Pier Paolo Pasolini
14 Ottobre 2023 18:00
Conciert vocâl cuartet ‘Anutis’ / Concerto vocale quartetto ‘Anutis’
Musichis di / Musiche di
Giovanna Marini, Paola Nicolazzi
Tescj di / Testi di
Pier Paolo Pasolini, Giovanna Marini, Belgrado Pedrini
Vôs / Voci
Juliana Azevedo, Caterina De Biaggio, Laura Giavon, Alba Nacinovich
Cu la colaborazion di / Con la collaborazione di
SUNS EUROPE FESTIVAL
‘Anutis’ al è un progjet internazionâl (Friûl, Cravuazie, Portugal) inmaneât intal Istât dal 2022 midiant dal incuintri speciâl cun Giovanna Marini, che, cun grande gjenerositât, e à vuidadis lis zovinis cjantantis a scuvierzi la sô musiche e la tradizion popolâr dal teritori talian. Lis componentis a àn formazions musicâls diviersis che a cjapin dentri musiche classiche, jazz, fado, cjançon napoletane, improvisazion libare e musiche antighe, e chest nol impedìs nissune sielte stilistiche ae lôr ricercje vocâl; di fat, e vûl tratâ lis diviersis formis musicâls partint di un sun unic, teren e che al riclame un passât che nus rivuarde ducj di dongje. Intal conciert “Memoria. Cantata a Pier Paolo Pasolini” il program al previôt cjants par furlan e par talian, cjapant dentri ancje lis musichis che Giovanna Marini e à scrit pal spetacul ‘I Turcs tal Friûl’ pe edizion di Elio De Capitani dal 1996.
Il conciert al è fat in colaborazion cul festival Suns Europe, che di cualchi an in ca al presente une selezion di musichis des lenghis minorizadis europeanis.
‘Anutis’ è un progetto internazionale (Friuli, Croazia, Portogallo) nato nell’estate del 2022 grazie all’incontro speciale con Giovanna Marini, che con grande generosità ha guidato le giovani cantanti alla scoperta della sua musica e della tradizione popolare del territorio italiano. La loro ricerca vocale, date le eterogenee estrazioni musicali delle componenti (dalla classica al jazz, passando per il fado, la canzone napoletana, l’improvvisazione libera e la musica antica) non preclude alcuna scelta stilistica, ma vuole incontrare le diverse forme musicali partendo da un suono unico, terreno e che richiama a un passato che ci riguarda tutti da vicino. Nel concerto ‘Memoria. Cantata a Pier Paolo Pasolini’ il programma prevede canti in friulano e in italiano, comprese le musiche che Giovanna Marini scrisse per lo spettacolo ‘I Turcs tal Friul’ nell’edizione di Elio De Capitani del 1996.’
Il concerto è realizzato in collaborazione con il festival ‘Suns Europe’, che presenta da alcuni anni una selezione delle musiche delle lingue minorizzate d’Europa.
Da lunedì 2 ottobre 2023 è possibile acquistare i biglietti.
TARIFFE BIGLIETTI
BIGLIETTERIA TEATRO PALAMOSTRE
Udine, Teatro Palamostre, piazzale Paolo Diacono 21
tel +39 0432 506925
biglietteria@cssudine.it
orario: dal lunedì al sabato ore 17.30 – 19.30
Prevendita sul circuito
E online sul sito di www.vivaticket.it
Iscriviti alla nostra newsletter e seguici sui nostri canali Facebook e Instagram per essere sempre aggiornato!