Caricamento Eventi

La discjarie al è l’unic puart sigûr dulà che trê pantianis a puedin calcolâsi al sigûr des angariis dai umans. Une vite dificile, felicitât a moments, in fuide eterne dal tritic mortâl T-R-V, TRAMAI – RACLI – VELEN. Ma se vuê lis Pantianis a son cjaçadis e perseguitadis, si scuvierzarà che intal passât nol è simpri stât cussì… I trê roseadôrs a rivaran a viazâ tal timp midiant di une machine improbabile, metude adun cuntune selezion curade di refudums domestics e industriâi.
La Rome antighe e la vere finalitât dal Colosseu, la Rivoluzion francese e la mancjance di croissant e fintremai une rivade aventurose su la Lune…
Cjatarano i nestris erois un lûc fat di pâs e di formadi? La storie e je origjinâl e e conte dal rapuart dificil fra lis pantianis e i oms, dulà che lis primis a son virtuosis di un pont di viste ecologjic, a crodin inte economie circolâr e a sgarfin dapardut; invezit, come simpri, i oms a cirin di distruzi la diversitât cence pensâi dôs voltis.
…IL DUT PAR FURLAN!
Cui sono i protagoniscj de gnove produzion teatrâl par fantats e fameis dal Teatri Stabil Furlan?
Leo Virgili, musicist e produtôr, pantiane cul miegecode
Michele Polo, buratinâr e dramaturc, pantiane filosofe
Federico Scridel, atôr e regjist, pantiane cul menevîts

La discarica è l’unico porto sicuro dove tre pantegane possano ritenersi protette dalle angherie degli umani. Una vita difficile, felicità a momenti, in perenne fuga dal mortale trittico T-R-V, TRAMAI – RACLI – VELEN. Ma se oggi le Pantegane vengono scacciate e perseguitate, si scoprirà che nel passato non è sempre stato così… I tre roditori riusciranno a viaggiare attraverso il tempo grazie a un improbabile macchina costruita con una selezione accurata di rifiuti domestico industriali.
La Roma antica e il vero scopo del Colosseo, la Rivoluzione francese e la mancanza di croissant e perfino un rocambolesco sbarco sulla Luna…
Troveranno i nostri eroi un luogo fatto di pace e formaggio? La storia è originale e parla del difficile rapporto che esiste fra le pantegane e gli uomini, dove le prime sono ecologicamente virtuose, credono nell’economia circolare e frugano dappertutto, mentre al solito gli uomini cercano di distruggere la diversità senza pensarci due volte.
…IL DUT PAR FURLAN!
Chi sono i protagonisti della nuovissima produzione teatrale per ragazzi e famiglie del Teatri Stabil Furlan?
Leo Virgili, musicista e produttore, pantiane cul miegecode
Michele Polo, burattinaio e drammaturgo, pantiane filosofe
Federico Scridel, attore e regista, pantiane cul menevîts

Dettagli

Data:
23/07/22
Ora:
18:00
Categoria Evento:

Organizzatore

Teatri Stabil Furlan
Telefono:
+39 392 3273719
Email:
info@teatristabilfurlan.it

Luogo

Teatro Orsaria
Via S. Ulderico, 3
Premariacco, Udine 33040 Italia
+ Google Maps