La sauride stagjon dal Teatri Stabil Furlan
‘Savôrs’ e je la peraule ’dal gustâ’ che chest’an o vin sielgiût par dai il titul a la gnove stagjon 2026 dal Teatri Stabil Furlan. E di ‘gustâ’ si cjacare, difat, presentant une stagjon che a mostre parsore di une stesse taule tancj savôrs diferents, preparâts di tancj artiscj furlans di divignincis diviersis de nestre regjon, tacant de montagne pordenonêse (chê de pitine, par capîsi) di Marta Riservato che nus conte la storie straordinarie di sô none Argie, passant par chê citât che a sarà capitâl taliane de culture 2027 di Lisa Moras, cuntune storie che a sa di orient e di ocident, lant indenant viars soreli jevât cul lavôr centrât sul mangjâ furlan dal libri di recipis de contesse Perusini di Bettina Carniato, une polse tal Cuei par un bon taj cul lavôr sul vin di Carlo Onado, scritôr di zai milanês prestât al Friûl, e vie ancjemò simpri lant viars il cricâ dì cun la conte di un pâr di smursiei blancs e ros pierdûs intune storie là che par mangjâ a dile dute si mangjave ben pôc, de bande de gurizane Elisa Menon, e ancjemò plui in là cul incuintri sul confin, fra salamp e cevapcici di Aida Talliente e Patrizia Jurincic Finzgar. Rivant ancje a fâ un scjampon tas Gjermaniis là che i Krauten a deventin bruade par contâ une altre storie dal secul passât de bande di Maria Milisavljevic (tantis feminis chest’an), cul jutori preziôs di Federico Scarpin e un grant salt (chel sì, ‘oceanic’) di chê atre bande dal mont cul incuintri speciâl fra ramen e ‘suf, fra Yukio Mishima e Pier Paolo Pasolini siervît in taule di Marco Maria Tosolini. Ce sorte di viaç dentri de mangjative, nomo? E dut chest intun ambient gnûf dal dut, la gnove sede dal TSF, che a si cjate dentri de fiere di Torrean di Martignà. Une taule gnove gnove tant che un altri savôr di zontâ àl gustâ. ‘Gustâ’, propit.
Vegnîso a cene cun nô?
Il Teatri Stabil Furlan al sta cirint un impleât / impleade ai distribuzion
1 Ottobre 2023
Il Teatri Stabil Furlan al sta cirint un impleât ae distribuzion da lis sôs produzions teatrâls.
Il candidât ideâl pe posizion al è motivât, competent, colaboratîf e cun buinis capacitâts tai rapuarts interpersonâi. Al lavorarà a diret contat cun lis altris figuris presintis tal organic dal Teatri e cun la Direzione artistiche.
La sede di lavôr e je Udin cun pussibilitât di trasfiertis su dut il teritori regjonâl.
MANSIONS
- ricercje di gnûfs contats finalizâts ae distribuzion, in plui che al consolidament di chei za inviâts
- colaborazion ae planificazion, organizazion e gjestion di dutis lis fasis de tournèe regjonâi, nazionâi e internazionâi de produzions teatrâls (de contrati di vendite ae logjistiche des recitis fûr sede)
- supuart ae comunicazion e aes relazions esternis
CUALITÂT DOMANDADIS
- Vê un diplome di scuele superiôr
- Jessi a stâ te regjon Friûl Vignesie – Julie
- Vê la patente di vuide B
- Buine cognossince dal contest teatrâl regjonâl
- Otimis capacitâts relazionâl, dialetichis e argomentativis
- Flessibilitât e disponibilitât a eventuâls trasfiertis fûr sede par debuts, festival, colocuii cui ents e organizazions dal setôr
- Autonomie gjenerâl tal davuelziment des mansions e dai obietîfs assegnâts
- Cognossince de lenghe furlane
- Cognossince di base de lenghe inglese
La colaborazion e proviôt un contrat di lavôr cun P.IVA finalizât ae stabilizazion. Al è proviodût un periodi di prove.
La disponibilitât domandade e je tacant di Otubar 2023.
Par candidâsi bisugne inviâ il curriculum vitae in pdf (al è miôr chel tal formât europeu) e une letare di presentazion dentri dal 30 di Setembar dal 2023 al direzion di pueste eletroniche info@teatristabilfurlan.it
Al seguirà un colocui te nestre sede.
Chest avîs al è rivolt a ducj i doi i gjenars, ai sens des leçs 903/77 e 125/91.
Il Teatri Stabil Furlan è alla ricerca di un addetto alla distribuzione delle proprie produzioni teatrali.
Il candidato ideale per la posizione è motivato, competente, collaborativo, con buone capacità nei rapporti interpersonali. Lavorerà a diretto contatto con altre figure presenti nell’organico del Teatro e con la Direzione artistica.
La sede di Lavoro è Udine con possibilità di trasferte su tutto il territorio regionale.
MANSIONI
- ricerca di nuovi contatti finalizzati alla distribuzione, oltre al consolidamento di quelli già avviati
- collaborazione alla pianificazione, organizzazione e gestione di tutte le fasi delle tournée regionali, nazionali e internazionali delle produzioni teatrali (dal contratto di vendita alla logistica delle recite fuori sede)
- supporto alla comunicazione e alle relazioni esterne
REQUISITI RICHIESTI
- Possesso di un diploma di scuola superiore
- Residenza nella regione Friuli Venezia-Giulia
- Patente di guida B
- Buona conoscenza del contesto teatrale regionale
- Ottime capacità relazionali, dialettiche e argomentative
- Flessibilità e disponibilità a eventuali trasferte fuori sede per debutti, festival, colloqui con enti e organizzazioni del settore
- Autonomia generale nello svolgimento delle mansioni e degli obiettivi assegnati
- Conoscenza della lingua friulana
- Conoscenza di base della lingua inglese
La collaborazione prevede un contratto di lavoro con P.IVA finalizzato alla stabilizzazione. È previsto un periodo di prova.
La disponibilità richiesta è a partire da ottobre 2023.
Per candidarsi è necessario inviare il curriculum vitae in PDF (preferibilmente formato europeo) e lettera di presentazione entro e non oltre il 30 settembre 2023 alla e-mail info@teatristabilfurlan.it.
Seguirà colloquio presso la sede.
Il presente annuncio è rivolto ad entrambi i sessi, ai sensi delle leggi 903/77 e 125/91.
