La sauride stagjon dal Teatri Stabil Furlan
‘Savôrs’ e je la peraule ’dal gustâ’ che chest’an o vin sielgiût par dai il titul a la gnove stagjon 2026 dal Teatri Stabil Furlan. E di ‘gustâ’ si cjacare, difat, presentant une stagjon che a mostre parsore di une stesse taule tancj savôrs diferents, preparâts di tancj artiscj furlans di divignincis diviersis de nestre regjon, tacant de montagne pordenonêse (chê de pitine, par capîsi) di Marta Riservato che nus conte la storie straordinarie di sô none Argie, passant par chê citât che a sarà capitâl taliane de culture 2027 di Lisa Moras, cuntune storie che a sa di orient e di ocident, lant indenant viars soreli jevât cul lavôr centrât sul mangjâ furlan dal libri di recipis de contesse Perusini di Bettina Carniato, une polse tal Cuei par un bon taj cul lavôr sul vin di Carlo Onado, scritôr di zai milanês prestât al Friûl, e vie ancjemò simpri lant viars il cricâ dì cun la conte di un pâr di smursiei blancs e ros pierdûs intune storie là che par mangjâ a dile dute si mangjave ben pôc, de bande de gurizane Elisa Menon, e ancjemò plui in là cul incuintri sul confin, fra salamp e cevapcici di Aida Talliente e Patrizia Jurincic Finzgar. Rivant ancje a fâ un scjampon tas Gjermaniis là che i Krauten a deventin bruade par contâ une altre storie dal secul passât de bande di Maria Milisavljevic (tantis feminis chest’an), cul jutori preziôs di Federico Scarpin e un grant salt (chel sì, ‘oceanic’) di chê atre bande dal mont cul incuintri speciâl fra ramen e ‘suf, fra Yukio Mishima e Pier Paolo Pasolini siervît in taule di Marco Maria Tosolini. Ce sorte di viaç dentri de mangjative, nomo? E dut chest intun ambient gnûf dal dut, la gnove sede dal TSF, che a si cjate dentri de fiere di Torrean di Martignà. Une taule gnove gnove tant che un altri savôr di zontâ àl gustâ. ‘Gustâ’, propit.
Vegnîso a cene cun nô?

De Emigrant / L’emigrant
25 Novembre 2023 20:45
Cu la poie di / Con il sostegno di
Ambasciata olandese in Italia
In colaborazion cun / In collaborazione con
Fondazione Luigi Bon, Compagnie Pier21 (Frisia)
Cun / Con
Freark Smink, Theo Smedes, Amin Ait Bihi
Regjie di / Regia di
Jos Thie
Dramaturgjie di / Drammaturgia di
Romke Toering
Sene e costums di / Scene e costumi di
Hadewych ten Berge
Musichis di / Musiche di
Clara Rullman
Tescj di / Testi di
Baukje Wytsma
De Emigrant / L’Emigrant al conte la storie di Sybolt de Haas, un emigrant frison che di presse al veve passât l’ocean diret in Canadà, plui di cincuante agns indaûr. Nol è stât facil par lui tant che emigrant. Ma al è rivât a meti sù une aziende avonde grande e floride.
De Haas nol è mai tornât in Frisie. Nol voleve, lu temeve, salacor al veve pôre. Cumò che al è in pension, al à la oportunitât di sodisfâ il desideri de sô femine muarte: al fâs un viaç bande lis sôs lidrîs intal Greidhoeke, in Frisie. Cussì, so fi al à di direzi la aziende di bessôl, pe prime volte. Dôs aventuris intune volte sole. Duncje, pal emigrant il viaç in Frisie al sarà pardabon conflituâl.
De Emigrant e je stade la prime produzion de compagnie teatrâl frisone Pier21 e chê di plui sucès fin a vuê, cun plui di 20.000 spetatôrs in Frisie e in Canadà. In onôr dal decim aniversari di Pier21 chest an, De Emigrant al torne sul palc intune version gnove e inzornade.
De Emigrant racconta la storia di Sybolt de Haas, un emigrante frisone che attraversò in fretta l’oceano diretto in Canada più di cinquant’anni fa. Non è stato facile per lui come emigrante. Ma è riuscito a costruire un’azienda abbastanza grande e fiorente. De Haas non è mai tornato in Frisia. Non voleva, lo temeva, forse ne aveva paura. Ora che è in pensione, c’è l’opportunità di esaudire il desiderio della moglie defunta e compie un viaggio alle sue radici nel Greidhoeke in Frisia. Suo figlio deve così dirigere l’azienda da solo per la prima volta. Due avventure in una volta sola. Il viaggio in Frisia sarà quindi conflittuale a tutti gli effetti per l’emigrante.
De Emigrant è stata la prima produzione della compagnia teatrale frisona Pier21 e quella di maggior successo fino ad oggi, con oltre 20.000 spettatori in Frisia e in Canada. In onore del decimo anniversario di Pier21 quest’anno, The Emigrant torna sul palco in una versione nuova e aggiornata.
Da lunedì 2 ottobre 2023 è possibile acquistare i biglietti.
TARIFFE BIGLIETTI

BIGLIETTERIA TEATRO PALAMOSTRE
Udine, Teatro Palamostre, piazzale Paolo Diacono 21
tel +39 0432 506925
biglietteria@cssudine.it
orario: dal lunedì al sabato ore 17.30 – 19.30
Prevendita sul circuito

E online sul sito di www.vivaticket.it
Iscriviti alla nostra newsletter e seguici sui nostri canali Facebook e Instagram per essere sempre aggiornato!
