La sauride stagjon dal Teatri Stabil Furlan
‘Savôrs’ e je la peraule ’dal gustâ’ che chest’an o vin sielgiût par dai il titul a la gnove stagjon 2026 dal Teatri Stabil Furlan. E di ‘gustâ’ si cjacare, difat, presentant une stagjon che a mostre parsore di une stesse taule tancj savôrs diferents, preparâts di tancj artiscj furlans di divignincis diviersis de nestre regjon, tacant de montagne pordenonêse (chê de pitine, par capîsi) di Marta Riservato che nus conte la storie straordinarie di sô none Argie, passant par chê citât che a sarà capitâl taliane de culture 2027 di Lisa Moras, cuntune storie che a sa di orient e di ocident, lant indenant viars soreli jevât cul lavôr centrât sul mangjâ furlan dal libri di recipis de contesse Perusini di Bettina Carniato, une polse tal Cuei par un bon taj cul lavôr sul vin di Carlo Onado, scritôr di zai milanês prestât al Friûl, e vie ancjemò simpri lant viars il cricâ dì cun la conte di un pâr di smursiei blancs e ros pierdûs intune storie là che par mangjâ a dile dute si mangjave ben pôc, de bande de gurizane Elisa Menon, e ancjemò plui in là cul incuintri sul confin, fra salamp e cevapcici di Aida Talliente e Patrizia Jurincic Finzgar. Rivant ancje a fâ un scjampon tas Gjermaniis là che i Krauten a deventin bruade par contâ une altre storie dal secul passât de bande di Maria Milisavljevic (tantis feminis chest’an), cul jutori preziôs di Federico Scarpin e un grant salt (chel sì, ‘oceanic’) di chê atre bande dal mont cul incuintri speciâl fra ramen e ‘suf, fra Yukio Mishima e Pier Paolo Pasolini siervît in taule di Marco Maria Tosolini. Ce sorte di viaç dentri de mangjative, nomo? E dut chest intun ambient gnûf dal dut, la gnove sede dal TSF, che a si cjate dentri de fiere di Torrean di Martignà. Une taule gnove gnove tant che un altri savôr di zontâ àl gustâ. ‘Gustâ’, propit.
Vegnîso a cene cun nô?
PTICJA FARMA – LA ΦATTOPIA DEGLI UCCELLI
Teatro San Giorgio Via Quintino Sella 4, Udine, UD“Cerco uno stato! Uno stato su misura.” – con queste parole inizia l’ascesa politica della protagonista dello spettacolo La Φattopia degli uccelli (La fattoria degli uccelli). Coproduzione del Teatro Stabile Sloveno e del Teatro di Capodistria.
La poesie no duar
Corte Palazzo Morpurgo Via Savorgnana, 12, Udine, Udine, ItaliaMaratona di lettura di poeti e poesie della regione [...]
Lis Pantianis e la machine dal timp
RaiTre bis Udine, Udine, ItaliaIn viaç cun lis pantianis e la machine dal timp.
Teatri Furlan: il stât da la art
Radio Onde Furlane , ItaliaA rivin i stâts gjenerâi dal teatri furlan, “Teatri furlan: il stât da la art”
Il Teatri Stabil Furlan al sta cirint un impleât / impleade ai distribuzion
Teatro Nuovo Giovanni da Udine Via Trento 4, Udine, Udine, ItaliaIl Teatri Stabil Furlan al sta cirint un impleât [...]
Memoria. Cantata a Pier Paolo Pasolini
Teatro Nuovo Giovanni da Udine Via Trento 4, Udine, Udine, Italia‘Anutis' al è un progjet internazionâl (Friûl, Cravuazie, Portugal) inmaneât intal Istât dal 2022 midiant dal incuintri speciâl cun Giovanna Marini, che, cun grande gjenerositât, e à vuidadis lis zovinis cjantantis a scuvierzi la sô musiche e la tradizion popolâr dal teritori talian.
Dio potente
Teatro Nuovo Giovanni da Udine Via Trento 4, Udine, Udine, ItaliaAndrea al è impegnât intes provis pal event teatrâl celebratîf dai cent agns de nassite di so barbe Renato.
Ce crodistu di fâ!
Teatro Luigi Bon Via Patrioti, 29, Colugna, Udine, ItaliaAl è un monolic in comedie, cun batudis che a son stocadis: un rapuart cuntune mari une vore anziane e no dal dut in se, e telefonadis cuntune fie plene di ansie e esigjente.
De Emigrant / L’emigrant
Teatro Luigi Bon Via Patrioti, 29, Colugna, Udine, ItaliaDe Emigrant e je stade la prime produzion de compagnie teatrâl frisone Pier21 e chê di plui sucès fin a vuê, cun plui di 20.000 spetatôrs in Frisie e in Canadà. In onôr dal decim aniversari di Pier21 chest an, De Emigrant al torne sul palc intune version gnove e inzornade.
Lis Pantianis e la Machine dal Timp
Auditorium “San Zorz” di San Giorgio di Nogaro P.za Duomo, 4, San Giorgio di Nogaro, Udine, ItaliaTroveranno i nostri eroi un luogo fatto di pace e formaggio? La storia è originale e parla del difficile rapporto che esiste fra le pantegane e gli uomini, dove le prime sono ecologicamente virtuose, credono nell'economia circolare e frugano dappertutto, mentre al solito gli uomini cercano di distruggere la diversità senza pensarci due volte.
Buinis fiestis de bande dal Teatri Stabil Furlan
Teatro Nuovo Giovanni da Udine Via Trento 4, Udine, Udine, Italia
ROSADA!
Auditorium Polifunzionale Via Tomadini 14, Talmassons, Udine, ItaliaL’idea nasce dal collettivo Caraboa Teatro, la drammaturgia e la regia sono affidate a Gioia Battista, l’interpretazione di Nicola Ciaffoni, il canto di Elsa Martin scopriremo un Pasolini inedito, una lingua che si fa musica e che torna a parlarci in un linguaggio universale.
