La sauride stagjon dal Teatri Stabil Furlan

‘Savôrs’ e je la peraule ’dal gustâ’ che chest’an o vin sielgiût par dai il titul a la gnove stagjon 2026 dal Teatri Stabil Furlan. E di ‘gustâ’ si cjacare, difat, presentant une stagjon che a mostre parsore di une stesse taule tancj savôrs diferents, preparâts di tancj artiscj furlans di divignincis diviersis de nestre regjon, tacant de montagne pordenonêse (chê de pitine, par capîsi) di Marta Riservato che nus conte la storie straordinarie di sô none Argie, passant par chê citât che a sarà capitâl taliane de culture 2027 di Lisa Moras, cuntune storie che a sa di orient e di ocident, lant indenant viars soreli jevât cul lavôr centrât sul mangjâ furlan dal libri di recipis de contesse Perusini di Bettina Carniato, une polse tal Cuei par un bon taj cul lavôr sul vin di Carlo Onado, scritôr di zai milanês prestât al Friûl, e vie ancjemò simpri lant viars il cricâ dì cun la conte di un pâr di smursiei blancs e ros pierdûs intune storie là che par mangjâ a dile dute si mangjave ben pôc, de bande de gurizane Elisa Menon, e ancjemò plui in là cul incuintri sul confin, fra salamp e cevapcici di Aida Talliente e Patrizia Jurincic Finzgar. Rivant ancje a fâ un scjampon tas Gjermaniis là che i Krauten a deventin bruade par contâ une altre storie dal secul passât de bande di Maria Milisavljevic (tantis feminis chest’an), cul jutori preziôs di Federico Scarpin e un grant salt (chel sì, ‘oceanic’) di chê atre bande dal mont cul incuintri speciâl fra ramen e ‘suf, fra Yukio Mishima e Pier Paolo Pasolini siervît in taule di Marco Maria Tosolini. Ce sorte di viaç dentri de mangjative, nomo? E dut chest intun ambient gnûf dal dut, la gnove sede dal TSF, che a si cjate dentri de fiere di Torrean di Martignà. Une taule gnove gnove tant che un altri savôr di zontâ àl gustâ. ‘Gustâ’, propit.
Vegnîso a cene cun nô?

 

Caricamento Eventi

Produzion / Produzione

Ariateatro – Pergine Valsugana

Vôs, struments no convenzionâi / Voce, strumenti non convenzionali

Aida Talliente

Ghitare, trombon, glockenspiel, theremin / Chitarra, trombone, glockenspiel, theremin

Leo Virgili

Fender rhodes, synt Korg ms120

Giorgio Pacorig

Bas / Basso

Eugenio Dreas

Batarie, percussions / Batteria, percussioni

Marco D’Orlando

Il quintetto nasce dall’incontro fra l’attrice Aida Talliente e il polimusicista Leo Virgili con alcuni dei più giovani e creativi musicisti della frizzante scena friulana.
Una ricerca poetica che parte dal suono di una lingua capace di essere cruda e spigolosa così come infinitamente dolce nella sua dimensione più intima.
Mâldalsabida propone un percorso poetico in maniera innovativa, tracciando paesaggi sonori contemporanei variegati e mai banali.
La potenza delle parole di Leonardo Zanier, Federico Tavan e Novella Cantarutti attraversa lo spettro sonoro di un ensemble eclettico e capace di passare dal blues, alla psichedelia e alle melodie senza tempo di ispirazione ‘morriconiana’.
La straordinaria teatralità di Aida Talliente chiude il cerchio di una performance che propone la poesia come non l’avete mai ascoltata. Un Friuli nuovo, lontano dallo stereotipo ‘dell’antico mondo contadino’ e pronto ad esplodere in un canto anarchico e liberatorio!

Da lunedì 19 settembre è possibile acquistare i biglietti

TARIFFA BIGLIETTO INTERO:       € 18,00
TARIFFA BIGLIETTO RIDOTTO:*   € 10,00
*La riduzione si applica per i giovani under 26 anni non compiuti e a studenti universitari.

Per acquistare i biglietti:

BIGLIETTERIA TEATRO PALAMOSTRE
Udine, Teatro Palamostre, piazzale Paolo Diacono 21
tel +39 0432 506925
biglietteria@cssudine.it   www.cssudine.it
orario: dal lunedì al sabato ore 17.30 – 19.30
Prevendita sul circuito

E online sul sito di  www.vivaticket.it

Iscriti alla nostra newsletter e seguici sui canali Facebook e Instagram per restare sempre aggiornato!

Dettagli

Data:
23 Febbraio 2023
Ora:
20:45
Categoria Evento:

Organizzatore

Teatri Stabil Furlan
Numero di telefono
+39 392 3273719
Email
info@teatristabilfurlan.it

Luogo

Teatro Palamostre
Piazzale Paolo Diacono 21
Udine, Udine 33100 Italia
+ Google Maps

Condividi il nostro spettacolo sui Social!