Caricamento Eventi
Questo evento è passato.

Dal romanç di / Dal romanzo di

Francesco Masala

Cun

Pierpaolo Piludu

Musichis di / Musiche di

Paolo Fresu

Regjie di / Regia di

Giancarlo Biffi

Produzion

Cada Die Teatro di Cagliari

Ju clamavin “sos laribiancos”, “chei cui lavris blancs”: al jere il segn distintîf, carateristic, dai puars di Arasolè, un paisut de Sardegne ai confins cui boscs dal Gocean. Sos laribiancos si ju cognosseve subit: a mangjavin pocje cjar, pôcs carboidrâts, pocjis proteinis… a mangjavin masse pôc.
Il spetacul al nas di un interès e di une considerazion fuarts pe opare di Francesco Masala. In plui di cualchi ocasion il poete e scritôr di Nughedu San Nicolò mi à pandût il desideri di viodi in sene il test teatrâl Sos laribiancos inte version sarde logudorese. “…e se invezit di une messe in sene fedêl o provàs a contâ la vicende?” Al è cussì che e je nassude une conte che si lee sedi al romanç Quelli delle labbra bianche, sedi a altris oparis di Masala dulà che, a plui dadis, a fasin la lôr aparizion Culubiancu, Mammutone, Tric Trac e chei altris laribiancos di Arasolè, partîts un dopomisdì di soreli dal 1940, suntun cjar di bestiis, par lâ a combati in vuere. Dulà che o ai podût, o ai cirût di lassâ come che e jere la sugjestion poetiche des peraulis dal autôr. Tal stes timp, e mi auguri cul rispiet che si à di vê, o ai scugnût sielzi, zontâ, meti dongje, tradî.

Li chiamavano “sos laribiancos”, “quelli dalle labbra bianche”: era il segno distintivo, inconfondibile, dei poveri di Arasolè, un paesino della Sardegna, ai confini con le foreste del Goceano. Sos laribiancos si riconoscevano subito: mangiavano poca carne, pochi carboidrati, poche proteine… mangiavano troppo poco.
Lo spettacolo nasce da un profondo interesse e considerazione per l’opera di Francesco Masala. In diverse occasioni il poeta-scrittore di Nughedu San Nicolò mi ha manifestato il desiderio di vedere in scena il testo teatrale Sos laribiancos, nella versione sardo logudorese. “… e se invece di una messa in scena fedele, provassi a narrare la vicenda?” È nato così un racconto che si rifà sia al romanzo Quelli dalle labbra bianche, che ad altre opere di Masala dove compaiono a più riprese Culubiancu, Mammutone, Tric Trac, e gli altri laribiancos di Arasolè partiti un pomeriggio di sole del 1940, sopra un carro bestiame, per andare a fare la guerra. Dove possibile ho cercato di lasciare inalterata la suggestione poetica delle parole dell’autore. Allo stesso tempo, spero con il giusto rispetto, ho dovuto scegliere, aggiungere, assemblare, tradire.

TARIFIS DAI BILIETS DAI SPETACUI “I TURCS TAL FRIUL”, “SOS LARIBIANCOS”, “RESTIAMO UMANI”, “NOUFCENT”, “LYRA”

** Par otignî la riduzion al è necessari presentâ l’Abonament o la ContattoCard o la Tessera Soci che al certifiche il recuisît valit pai fins de riduzion al moment dal acuist dal biliet.
La riduzion no je  valide pai acuiscj online sul portâl VivaTicket.

BIGLIETTERIA TEATRO PALAMOSTRE

Udine, Teatro Palamostre, piazzale Paolo Diacono 21
orario: da lunedì a sabato ore 17.30 – 19.30
tel +39 0432 506925
biglietteria@cssudine.it

Prevendita online sul Circuito VIVATICKET

E online sul sito di www.vivaticket.it

Dettagli

Data:
9 Novembre 2024
Ora:
20:30
Categoria Evento:

Organizzatore

Teatri Stabil Furlan
Telefono:
+39 392 3273719
Email:
info@teatristabilfurlan.it

Luogo

Teatro P. Maurensig di Tavagnacco
Via Mazzini
Tavagnacco, Udine 33010
+ Google Maps
View Luogo Website