

Trame Ricucite
5 Novembre 2021 20:45
Trê tescj esemplârs de dramaturgjie furlane / Tre testi esemplari della drammaturgia friulana
Une coproduzion di / Una coproduzione di
Teatro Nuovo Giovanni da Udine e Teatri Stabil Furlan
Ideazion, cure dramaturgjiche e critiche di / cura drammaturgica e critica di
Paolo Patui
Azions senichis par cure di / azioni sceniche a cura di
Paolo Sartori
Sieltis musicâls di / scelte musicali di
Daniele D’Arrigo
Cun / con
Caterina Bernardi, Manuel Buttus, Caterina Comingio, Carlotta Del Bianco, Alessandro Maione, Paolo Mutti, Gianni Nistri, Marta Riservato, Massimo Somaglino
Venerdì 5 novembre 2021 – ore 20.45
TRA PARINCJ di Luigi (Luis) Merlo
[Tra parenti, 1892]
Mercoledì 10 novembre 2021 – ore 20.45
IN GJERMANIE! di Giuseppe Edgardo Lazzarini
[In Germania! 1890]
Mercoledì 17 novembre 2021 – ore 20.45
PRESONS di Alberto Luchini
[Prigioni, 2005]
Tramis Pontadis seconde edizion, stesse convinzion: dimostrâ che il repertori dramaturgjic furlan al è siôr e vari, e purtrop – in maniere injuste e superficiâl – ancje sotvalutât. Tramis Pontadis lu sperimentarà, fedêl ae formule di une indagjin curiose e vivarose tra lis pleis dai dialics e des modalitâts di scriture dai tescj sielzûts. Cuasi une prove vierte là che i atôrs a saran vuidâts dal vîf de regjie di Paolo Sartori intal cors di une leture in azion, fermade, cualchi volte ancje a sorprese, dai intervents di Paolo Patui che al motivarà i parcês di une batude o dai compuartaments di un personaç.
Trame Ricucite, seconda edizione, medesima convinzione: dimostrare che il repertorio drammaturgico friulano è ricco e vario, nonché ingiustamente e superficialmente sottovalutato. Trame Ricucite lo sperimenterà fedele alla formula di un’indagine curiosa e vivace tra le pieghe dei dialoghi e delle modalità di scrittura dei testi prescelti. Quasi una prova aperta in cui gli attori verranno guidati dal vivo dalla regia di Paolo Sartori nel corso di una lettura in azione, interrotta, a volte anche a sorpresa, dagli interventi di Paolo Patui a motivare i perché di una battuta o dei comportamenti di un personaggio.
Par prenotazions e biliets sul sît www.vivaticket.it e te bilietarie dal Teatri Gnûf “Giovanni da Udine”.
Per prenotazioni e biglietti visita il sito www.vivaticket.it o contatta la biglietteria del Teatro Nuovo Giovanni da Udine.