ROSADA!

Teatro Elfo Puccini Corso Buenos Aires, 33, Milano

L’idea nasce dal collettivo Caraboa Teatro, la drammaturgia e la regia sono affidate a Gioia Battista, l’interpretazione di Nicola Ciaffoni, il canto di Elsa Martin scopriremo un Pasolini inedito, una lingua che si fa musica e che torna a parlarci in un linguaggio universale.

Se vivrò dovrò pure tornare

Museo Etnografico del Friuli Via Grazzano 1, Udine

Ce isal restât di chel slanç culturâl e identitari? Ce rapuart àno vuê i furlans cul Friûl? Intal tierç mileni, ce vuelial dî partî, tornâ, apartignî, restâ?

Dopo la pioggia / Dopo de ploie

Teatro Palamostre Piazzale Paolo Diacono 21, Udine

Ce che nus à plui sburtâts a meti in vore chest lavôr al è stât il fat di cjatâ materiâl di podê tratâ cun lizerece, cu la ridade, cu la ironie, ma cence tradî mai une poetiche che e sgjave intal profont des vicendis umanis.

Scene nella nebbia

Teatri Stabil Furlan Via Trento 4, Udine

Lassaitsi ispirâ de fumade

Lis Pantianis e la Machine dal Timp

Aula Magna scuole di Ampezzo via della Maina 29, Ampezzo

Troveranno i nostri eroi un luogo fatto di pace e formaggio? La storia è originale e parla del difficile rapporto che esiste fra le pantegane e gli uomini, dove le prime sono ecologicamente virtuose, credono nell'economia circolare e frugano dappertutto, mentre al solito gli uomini cercano di distruggere la diversità senza pensarci due volte.

La Vaga Grazia

Auditorium Zanon Via Leonardo da Vinci 2, Udine

Il tentatîf di "La Vaga Grazia" al è chel di cirî une rispueste a une domande che no savìn dî, e pûr che o sintìn jessi essenziâl e concrete, un puest necessari di cjatâ, ma che nus fâs sintî piçui e disorientâts.

Ce crodistu di fâ?!

RaiTre bis Udine

Al è un monolic in comedie, cun batudis che a son stocadis: un rapuart cuntune mari une vore anziane e no dal dut in se, e telefonadis cuntune fie plene di ansie e esigjente.

“Infants, fantats e zovinutis”. Teatri pes gnovis gjenerazions e lenghis minorizadis

Palazzo Frangipane Via Cornelio Frangipane 20, Tarcento

In ocasion de edizion numar 47 de Fieste de Patrie dal Friûl, che chest an si celebre a Tarcint, il Teatri Stabil Furlan, incoragjât dal sucès de cunvigne dal an passât (che chest an si presentaran i ats) al inmanee un altri incuintri, ai 3 di Avrîl, te sale Diamante di palaç Frangipane, cul titul “Fantats, Infants e Zovinutis - Teatri pes gnovis gjenerazions e lenghis minorizadis”, cu la colaborazion de ARLeF - Agjenzie regjonâl pe lenghe furlane e dal Istitût Ladin Furlan - Pre Checo Placerean.

La Stilo di Hemingway

Biblioteca Civica Niccolò Bettoni Via Seminario 29, Portogruaro

Produzion / Produzione Teatri Stabil Furlan e ARLeF - [...]

Il Capodoglio

Auditorium Zanon Via Leonardo da Vinci 2, Udine

L'Associazione Culturale Polifonica di Montereale Valcellina us invide al [...]

€15,00

Strissant vie pe gnot

Salone d'Onore della Società Filologica Friulana Via Manin, 18, Udine

50° Anniversario dalla scomparsa di / 50° Aniversari de muart di Luigi Candoni