Ce crodistu di fâ?!
Corte Case Brusadin - Zancan via Prasecco 2/4, PordenoneAl è un monolic in comedie, cun batudis che a son stocadis: un rapuart cuntune mari une vore anziane e no dal dut in se, e telefonadis cuntune fie plene di ansie e esigjente.
Lo Stato Patriarcale Aquileiese
Basilica di Aquileia Piazza Capitolo 1, AquileiaFranco Cardini e Angelo Floramo esplorano lo stato patriarcale aquileiese.
Amelio di Merêt
Teatro San Giorgio Via Quintino Sella 4, Udine, UDE se Shakespeare al ves cjapade ispirazion dal Friûl par dutis lis sôs operis? Amelio di Merêt al conte la storie di un artesan furlan che al varès ispirât il famôs Amleto. Un spetacul sempliç e divertent che, jenfri i dubis amletics e un toc di matetât, al invide i grancj e i fruts a scuvierzi se stès e a cjalâ il mont cun voi gnûfs. Come che il teatri al fâs di simpri.
Neveade
Teatro P. Maurensig di Tavagnacco Via Mazzini, Tavagnacco, UdineRegia: Massimo Somaglino Coreografia: Marta Bevilacqua In scena: Massimo [...]
Tant che Tupamaros
Foyer Ridotto Teatro Nuovo Giovanni da Udine Via Trento 4, Udine, Udine, ItaliaA Lignan, tal 1969, biel che l'om al svole fin su la lune, un grop di fantats furlans al è daûr a zuiâ un torneu di balon inmaneât da la colonie de diocesi di Udin. A si son nomenâts cuntun non une vore discul, ispirât dai timps: “Tupamaros” e il diretôr - arbitri de colonie ju à visâts: “Cun chel non alì fin che ca o arbitri jo, voaltris no le vincês une partide!” A laran cussì lis robis?
Cinc Aghis
Teatro P. Maurensig di Tavagnacco Via Mazzini, Tavagnacco, UdineScritto da Stefano Montello, scrittore e cantautore friulano, “Le Cinque acque” è un viaggio confidenziale alla scoperta di un territorio discosto, sorprendente e perlopiù sconosciuto: la Bassa friulana.
